עיצוב פנים דירות מקבלן | כל מה שרציתם לדעת

עיצוב פנים דירות מקבלן | כל מה שרציתם לדעת

עיצוב פנים דירות מקבלן הוא מצב שבו קניתם דירה מקבלן, ואתם רוצים שהדירה תהפוך לדירת החלומות שלכם, יכול להיות שעל הנייר התכנון של הדירה נראה לכם מדהים, ויש לכם רק שינויים מינוריים שהייתם רוצים לעשות, אבל חשוב מאוד לדעת שלעיתים קיימים הבדלים בין התכנון על הנייר לבין איך שהדירה תראה בפועל ואולי אתם זקוקים לעין יותר מקצועית שתסייע לכם לראות את כל התמונה.

מניסיון שלי, יש לא מעט מקרים שבהם אפשר להפוך דירה סטנדרטית לדירה עם סטנדרטים מאוד גבוהים, לדירה שמתוכננת בצורה שהכי מתאימה לכם, שדרוג הדירה מול מעצב פנים שמתמחה בעיצוב דירה מקבלן, יכולה בהחלט להפוך את הנכס שברשותכם לנכס יוקרתי יותר. נכס כזה שנעים יותר לשהות בו, נכס שמתאים לצרכים שלכם ושל משפחתם כמו כפפה ליד.

רכשי דירות חכמים מערבים את מעצב הפנים בתהליך בשלב המוקדם של הפרויקט , ובאופן הזה הם פשוט חוסכים לעצמם את כל החרטות "וכאב הראש" בשלבים המתקדמים של הבנייה / בשלבים המאוחרים יותר שבהם הדירה מוכנה. ובעצם מבטיחים לעצמם דירת חלומות שתפורה לצרכים שלהם, הן מבחינת הנראות והן מבחינת הנוחות.

בחלק ניכר מהמקרים, לקבלן אין התנגדות לאפשר לרוכשים לבצע את השינויים שהם רוצים. התהליך הזה נקרא בשפה המקצועית שינויי דיירים. כאשר תהליך כזה מאפשר ללקוח לבצע שינויים בצורה קלה יותר בכל הרמות : בתכנון, בתשתיות ובעיצוב וכל זה, במחירים הרבה יותר זולים.

עיצוב פנים דירות מקבלן איך התהליך עובד

בשלב הראשוני אני עורכת פגישה ראשונית עם הלקוח. בפגישה אנחנו מדברים על הויג'ן הכללי, הצרכים האישיים של הלקוח, ועל העיצוב שיהפוך את כל החלומות שלכם למציאות.

פגישת ההיכרות שלי עם הלקוח הופכת את שאר הדברים לברי ביצוע, שהרי הדבר המהותי ביותר הוא להבין באמת את התמונה הכללית שהלקוח רוצה.

בפגישה אני מבררת באופן פרטני, מהם התכנונים העתידיים של הלקוח. ולוקחת בחשבון גם את ההתקדמות מבחינת חיי המשפחה.

בשלב השני אני מציעה ללקוח מספר אופציות של תכנונים שהכי מתאימים לצרכיו. ולאחר שנבין את ההתלבטויות, נעלה את הספקות, אנחנו מגיעים יחד לתכנון שהכי מתאים לו. ולאחר שסגרנו על התכנון אפשר להתחיל לרדת לרזולוציות יותר עמוקות.

שלב התשתיות וההתאמות האחרות

לאחר שיש לנו את התכנון הכללי, אפשר לרדת לרזולוציות יותר עמוקות, נדאג להתאים לתכנון את כל שאר התשתיות. לדוגמא: אינסטלציה, חשמל, מערכות מיזוג ויתר התשתיות. ככל שנעשה זאת בשלב מוקדם יותר, כך נימנע מהריסת הקיים ונוכל לעשות זאת בצורה קלה לביצוע.

שלב הפגישה עם קבלן הדירה

בפגישה הקבלן יציג בפניי את כל הספקים וחומרי הגלם אשר נבחרו על ידיו על מנת לקחת חלק בפרוייקט. אקבל את המחירים ואת התוספות אשר יקפיצו את הדירה כמה דרגות קדימה.

על פי מחירון השינויים, אוכל לוודא שהתקציב הכולל מתאים ועל סמך זה לקבל החלטות ולערוך תיעדוף.

יוצאים לשטח ומפקחים על הכל

בין אם התוכניות שלי מגיעות לקבלן או למנהל העבודה, אני תמיד בודקת בשטח שהכל הובן כהלכה, ושהיישום מתבצע לפני התכנון.

לסיום, אני ממליצה לבצע את השינויים מוקדם ככל האפשר, ובכך להימנע מטעויות ולחסוך את ההריסה שלא פעם מלווה בהוצאה גדולה יותר של כסף. לייעוץ חינמי ניתן להתקשר למספר : 0528959649

מוזמנים לקרוא עליי עוד באתר walla

בודק...