מעצבת מטבחים מומלצת, כך תעשו את הבחירה הנכונה

מעצבת מטבחים מומלצת, כך תעשו את הבחירה הנכונה

מעצבת מטבחים מומלצת היא בחירה שתעזור לכם לתכנן את המטבח על פי הסטנדרטים שמתאימים לכם, תוך חשיבה על הנוחות המקסימלית שלכם וניצול החלל בצורה המרבית. אם קניתם בית חדש, או שאתם חושבים לשפץ את הקיים, היא תסייע לכם בכל מה שיידרש.

מעצבת מטבחים מומלצת – כמה דברים שכדאי לדעת על תכנון ושיפוץ של מטבח חדש

שיפוץ מטבח הינו השיפוץ המשמעותי ביותר בבית מבחינת אורך זמן השיפוץ וההשקעה הכלכלית הגבוהה ביותר. המטבח הוא לב ליבו של כל בית ישראלי. המחיר להחלפת המטבח נובע מגודל המטבח, החומרים ממנו הוא עשוי, מוצרי הפרזול ושאר חומרים נלווים.

שיפוץ מטבח מעגן בתוכו את המספר הגדול ביותר של בעלי המקצוע. כל אחד מהחלקים במטבח מיוצר או מותקן על ידי בעל מקצוע אחר, חלקי הנגרות של המטבח, המשטח העליון (בדרך כלל שיש), חיפוי קירות (כגון קרמיקה, שיש או זכוכית), מוצרי חשמל ותאורה.

קבלן שיבצע את עבודות הפירוק והחיפויים, אינסטלטור, חשמלאי, צבעים ואיש גבס, וכמובן התקנת מוצרי חשמל.

מעצבת מטבחים מומלצת – איך בוחרים נכון?

מעצבת מטבחים מומלצת היא אחת אשר יש לה ניסיון וידע רב בתכנון ועיצוב מטבחים, מעצבת מטבחים מומלצת היא מעצבת פנים ותיקה ובעלת קשרים בחברות המטבחים השונות.

על מנת לבחור נכון את המעצבת של המטבח שלכם, יש לבחור במי שתתאים את המטבח לאופי שלכם. כידוע, לכל אחד מאיתנו ישנו אורח חיים שונה, המטבח הינו מרכז הבית עבור אנשים מסויימים ומקום לבישול עבור אנשים אחרים. יש להתאים את המטבח לאופן ההתנהלות בבית.

מעצבת מטבחים מומלצת – טיפים להתאמת המטבח לאופי שלכם

טיפ ראשון:
התאמת סגנון המטבח לאופי שלכם ולבית כולו. המטבח הוא חלק בלתי נפרד מחלל האירוח, יש לחבר סגנונות, בין אם זה נקי, כפרי, מודרני, תעשייתי, אקלקטי ועוד. יש ליצור הרמוניה בנקודת המבט בין המטבח, הסלון וחדר האוכל.

טיפ שני:
התאמת המטבח לתפקוד היום יומי. כאשר מדובר באנשים אשר שמבשלים המון במטבח (למשל במשפחות גדולות, או בבתים שנוהגים לארח הרבה), יש לשים דגש על משטחי עבודה נוחים, על מקומות אחסון, על מוצרי חשמל נוחים וגדולים. לעומת זאת, כאשר מדובר באנשים אשר מבשלים פחות ומאחסנים יותר, יש לדאוג להמון מקומות אחסון ומעט פחות משטחי עבודה. כאשר מדובר באנשים שלא מאחסנים ולא מבשלים, מומלץ להסתפק במטבח מינימליסטי שלא יצור אווירת עומס בחלל.

מעצבת מטבחים מומלצת – הטיפ השלישי והחשוב ביותר הוא לבחור נכון את המעצבת שלכם. בחרו מי שאהבתם את עבודותיה וכן שהיה לכם חיבור אישי טוב עימה בשיחת ההיכרות ושאתם מרגישים שתוכל להביא את הטעם שלכם לידי ביטוי.

מעצבת פנים מומלצת – מומלץ לבחור במעצבת עם רקע בתכנון מטבחים ועם 10 שנות ניסיון בתחום לכל הפחות.

בודק...